Wednesday, October 27, 2010

akhir yew


akhir yew berakhir sudah test ulum hadis pada pukul 10.00 p.m..thanxz ustaz coz,buat soalan yg agak
senang walaupun aku ada tinggal 2 soalan tapi,bagi aku okey laa lagipun aku langsung xstdy...nasib ustaz
 memahami diriku,hahaha.And aku rasa dalam banyak2x test yang pernah aku jawab laa hari lah test yang begitu nakal,yela tengok gelagat setiap student memang xley blah...mana dengan keadaan ustaz yang buat lawak tteiba jew malam niey hanya yang memahami keadaan yang berlaku malam niey yang bisa meengerti apa yang aku bilang..hahahaha.Abis jew test aku and bd pun keluar laa dari bumi unisza buat seketika..xpi mana pun singgah balik rumah bd and tolong belikan barang2x untuk kekawan and then tiba2x,eh2x jap2x....bukan tiba2x tapi,before start test lag perut kita orang berdua niey berada di dalam keadaan yang agak kelaparan...pe lagi ayuh mbak kita pergi ke KFC....oyeahhhhhh,i like this part,yela manusia mana yang xsuka makan,cuma aku jew kot yang jenis susah nak makan tapi suka makan....pelik????tapi benar lah..aku memang jenis manusia yang agak susah nak makan..nak2x kalu manusia lain yang ajak aku makan,tapi bila aku makan...mak ai,suasah nak berhenti,coz,aku sebenarnya sangat2x lah suka makan.Alamak,zinger buger dah abis laa dik...urm,tkpe laa kak bagi kami cheeses wedges 2..xsempat balik dah abis kat dalam kereta jew,balik2x terus belasah maggi ruski setelah berapa hari tahan giang nak makan maggi akibat ada test kena laa kurangkan makan benda alah tue..sambil2x layan lagu yang jiwang memang perghhhh laa nak2x si bd bawak sound speaker,pe lagi pasang sekuat hati laaa,orang lain jangan marah tau kalu kami nak memekak hari niey and selama-lamanya yang bisa....

No comments:

Post a Comment