Monday, October 25, 2010

di kala sepiku datang,air mata mengalir mencurahi pipiku

di kala diriku sepi hanya air mata menjadi teman sejati di dalam hidup seorang insan yang bernama fatin azwani.Hanya itu jew cara yang dapat mengubat hatiku yang sedang berduka lara.Entah kenapa hari ini aku merasakan diriku teramat sedih ketika aku sedang stdy subjek ulum-hadis sambil mendengar lagu muhasabah cinta dan yang terindah tiba-tiba air mata bercucuran mengalir deras membasahi pipiku ini...Ya allah,kenapa dengan aku niey????beratus ribu soalan yang terlintas di fikiranku,fatin...kenapa niey????kenapa ko tetiba perlu menangis???adakah diriku masih memikirkan kisah silam yang terlalu banyak menguris perasaan dan hatiku???????or adakah aku terlalu memikirkan perkara yang akan datang,sehingga menganggu diriku di saat baru hendak bersemangat untuk stdy........adakah aku benar-benar sanggup merentasi serta meneruskan hidup yang baru dengan insan yang baru dengan pelbagai cabaran dan rintangan yang bakal kita semua tempuhi??Tabahkanlah dirimu fatin agar semuanya akan berjalan dengan lancar.

No comments:

Post a Comment