Saturday, October 30, 2010

menu esok

penat sudah,sekarang baru dapat on9..yelaa,tadi tolong my mum sediakan bahan2x untuk menu esok yew...kenalah,tolong potongkan pelbagai jenis anak-beranak bawang tue,timun,carot,pe lagi bahan yg diperlukan untuk di campakkan dalam menu nasi minyak tue esok..sambil2x potongkan semua benda alah tue,kita masakkan gulai daging dulu yerk..mesti kena masakkan daging tue dulu,kalu xesok daging tue lambat lembut,keras jew bila makan.....so,kita kenalah matikan air dahulu(kena kasi masak daging separuh masak).jadi,esok bangun pagi xperlulah kita kena tunggu and masak daging tue lama2x.Siap jew masak gulai daging tue aku pun bedallah nasi lemak yang abah aku beli untuk owang masjid sekali pakej untuk kita owang jugak...tadi,sebelum magrib aku dah makan nasi bermenukan ayam masak merah+++,makai,banyak giler aku makan arini,kalu mcm niey ari2x bisa kegemukan lah aku nanti..tidakkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahahha....by the way,aku xkisah kalu aku gemuk pun cute pe kalu gemuk,tp,tknk lah gemuk sangat..just berisi skit xlaa rasa nak melayang jew bila angin tiup kn???sekarang pun aku rasa aku dah berisi skit dari dulu,kalu kekawan aku kt skola tengok mesti dorg xpercaya niey aku..fatin,ko k??????????lain yerk,dulu kurus,tulang jew lebih..isi nak kita owang sedekah k??hahahaha...nakal betol dorang semua..windu uolz tau
tkpe lah kekawanku yerk,dengar sini fatin nak bagi 1 statement ~>GEMUK BUKAN SELALU AND KURUS BUKAN SELAMA-LAMANYA~<...HAHAHAHA...xley blah,laa aku wat statement cmni..kui3x......tp,betol pe????????..pepn,esk nak kena bangun awal laa..aiyoo,coz,bakal besan nak datang so,kena siapkan pe yang patut and yang paling perlu ialah bangun and tolong my mum masakkan nasi minyak +++...
jom,kita pi tidow...pupye uolz,gud nyte

No comments:

Post a Comment