Saturday, October 30, 2010

shopping(^_@)

perrrrrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhhhhh laaaaaaaaaaaaaa....baru balik shopping baju,makanan utk meneruskan kehidupan aku di bumi Unisza walaupun ramai yang dah balik ke kg masing2x and aku plak nak pulang kembali ke bumi Uniza esk pada awal pagi yew....Arini entah berapa banyak aku makan pun xtau nak2x bila dapat jew menikmati nasi minyak yang di masak oleh my mum and aku niey just merangkap sebagai pembantu yang tak bertauliah jew,,,baru nak belajar memasak nasi minyak...now,aku sedang semangat menonton bola,kelantan lawan N9,memang bisinglah aku  gn penuh bersemangat tengok dgn abah ak niey nak2x di hidangkan ubi rebus yang aku rebus kat atas dapur selepas balik shopping tadi terus kasi rebus semua ubi2x yang di beli kt pasar pg tadi,alih2x kelantan yang menang,aiyoooooooo...kemenangan yang diperolehi 2-1.Soe lah,0wg2x nogori yew kalah sudah...malam niey aku nak on9 sepuas2x atiku sebelum matahari terbit pada keesokkan arinya yang membawa maksud aku perlu pulang ke bumi unisza...and segala yang berlaku pada arini akan ku kenang sampai bila2x termasuk lah hamba allah yang tiba2x call aku tuntut janji ak kat dia???????aku rasa aku xpernah jani just bercakap cmtu jew kat si dia...silap fhm sudah,kalu betul2x kenal aku,aku lah paling xsuka nak main2x dgn janji coz,tkut xtepati..."saya xsuka berjanji and xsuka dgn org yang selalu suka berjanji...."soe lah awak sy rasadah tersalah faham dgn pe yg sy mksudkan...sy cuma ckp xberjanji pun,aiyoo,kamu suka begitu!!!pepn,harap semua yew akan selesai....buat si dia rugi taw xikut balik umah..kan dah melepas nasi minyak~..

No comments:

Post a Comment