Thursday, November 11, 2010

ekonomi

sayang aku ingin berbicara kepadamu
tentang apa yg aku tengahku rasakan 
ada apa ada apa katakanlah semuanya
ku kan baca semuanya wahai....
cik ekonomi!!!!!!!!!!


hahahaha,
mau xgiler sik,
nak kena cari mana note yg xdiajari
cik siti hajar
nasibku ketemu
wahai cik note.


bila dah cari,
memang akanku cari sampai dapat,
hingga diriku terbabas on9 
dgn begitu masyukkk
huhu


mengapa kau pergi
mengapa kau pergi 
di saatku ku menyintaimu,
mengharap kau menjadi kekasih dlm hidupku
oh,cik ekonomi...


hehehe,
aku inginkan dirimu
datang dan temui aku,
kanku katakan padamu
aku sangat mencinta dirimu
oh,cik ekonomi(A)


sy suka subjek ekonomi
sehingga sy jd begini
huhuhu
sy harapkan dapat jwb semua 
takkan tgl wlpn satu soalan pun
oh,cik ekonomi
tolonglah fahami diriku 
ketika sedangku memahami dirimu



waduh2x,kepala tengah pusing+begang dgn someone
tp,tkpe nasib ade teman2x kt fb
thanxz cik khazinatul asrar & apple susu
cayang kamoo berdua..
&
cayang awk jugak~..

@>-------------------------------------------------------







No comments:

Post a Comment