Tuesday, November 2, 2010

enjoy giler arini

fuhhhh...mak ai,arini aku telah berjaya memecahkan rekod waktu tidurku dari hari2x yang sebelum yerk....ppe nak jadi dengan anak dara sorg nie...kalu duk kat umah dah lama kena tadah telinga bebelan mummyku...sedar xsedar dah hampir pukul 1 tengahari baru bangun...huhu,,memang masyuuukkk sungguh laa aku tido xpernah aku bangun tidur sampai lewat sebegini rupa..bangun terus  pi mandi,then iron baju coz nak pi teman cik suma ke hotel primula ke pertandingan menulis blog terengganu tue.....padat 1 kereta kita owg pi..yelaa,kawan kak niniey pun masuk jugak..tkpe laa sumbat jelah..be4 pi hotel primula tue kite owg singgah KFC..akak,cam besa kasi 3 set zinger combo plizzzzz....soelah,adik yew..semua set yang ada buger tkx arini..aiyoo,tkpe lah makan jela set lain..dah kempunan xdapat makan zinger buger~..jom2x,pi hotel primula kan terlambat plak..alih2x masa kite owg sampai tue,urm,just beberapa owg pesrta je yang ada..rmai lagi yang xdatang,punya lah semangat datang awal takut lah event yang agak formal bermula awal..tapi,besalah janji melayu....tunggu punya tunggu hampir pukul 6 petang baru MB datang..kena tadah telinga dengar dorg bagi speech dulu..masa yang di tunggu telah tiba iaitu sesi pembahagian hadiah untuk semua pemenang...alhamdulilah lah,at least cik suma dapat jugak hadiah walaupun saguhati,rm300 jugak dapat...memang syok kalu aku dapat terus pi shoppinh laa and kawan kak niniey dapat Rm1500..fuhh,lagi gempak..xsia2x masuk...tapi,yang lagi best mestilah tempat pertama untuk setiap kategori memang berbaloi lah menyertai benda alah niey..selesai je sesi tersebut,sesi terakhir....JOM MAKAN!!!!!!!!!!...
Memang banyak gak kami semua makan,tapi just benda yang ringan2x laa...kuih-muih,buah,manisan++++++penuh 1 meja,huhuhu..makanan berat xlarat nak bedal lagipun dah terbiasa makan,so,try yang jarang makan jew~...and then be4 balik cam besa sesi bergambar xkan dilupakan ,sampai2x ada sorg mamat tue duk senyum2x..alih2x cakap awk2x xnak amik gambar sy k??sy nak gak..aiyoo,mamat niey gatal jugak...tersilap aku pi senyum tadi..sengal betul...sampai masa balik terjumpa kt pintu dewan cepat lah awk sy tunggu awk amik gambar sy....aiyoo,siot yew..sje jew nak suruh aku tergelak kuat2x kat situ..pepn,malas aku layan baik pi amik gambar lagi masyukkk..
balik dengan keadaan yang penuh kegembiraaan +kekeyangan.Sampai jew kat blok,aku dengan bd siap kuor balik and pi shopping..hahahahaha,sje jew,suka jew menghabiskan duit..

No comments:

Post a Comment