Monday, November 1, 2010

HUJAN

bertolak dari umah dalam pukul 8 pagi and dalam stengah jam dah sampai ke bumi Unisza....sesi bersiap +kemaskan barangyang aku bawak dari umah sambil menunggu cik suma datang menjemputku,pastu terus menuju ke blok b untuk berjumpa dgn cik siti hajar iaitu lecture ekonomi..nak tau kenapa pagi2x kite owg dah pi redah bilik lecture+redah hujan walaupun pi dgn kereta??coz,datang amik assggment yang di minta buat dalam jangka waktu sekejap jew..tapi,tkpe itu bisa di atur..huhuhu.buat punya buat kat library tue,akhir kite owg terpaksa pulang coz,mak cik suma ada hal and dia kenalah balik jadi babysister. yew siap and lepas zohor kami terus pi ke library semula coz nak print kat sana,kat blok tuan puyer print dah balik kg laa...pastu,singgah kedai photostet jap and lastly pi hantar banda alah tue..jalan punya jalan and saat nak dekat sampai kt kereta akhir yew aku rasa tertinggal sesuatulah..pe dia eak???????makkkkkkkkkkk my pendrive laa.cepat2x jalan pi masuk ke library semula..dah tebal muka duk main kuar and masuk library jew dari pagi tadi....pastu,naik kereta terus pulang ke blok f..before naik,keje aku memang xsah kalu xlepak kat bawah kt umah bd...besa,sesi meluahkan perasaan..tkdelah..sje borak2x,gelak2x...dah memeng tabiat kite owg suka gelak kuat2x...hahahahhaha,lega yew..now,aku dah xtaw nak watpe bila duk kt bilik besa lah keje aku on9  and layan cite korea~..cakap nak duk kat bumi yang dah nak banjir niey untuk stdy tapi,xberapa nak jalan lagi laa,slow2x laa kita stdy yerk kan kalu dipaksa sangat tension plak kn..oh,my mummu...nak cakap anakmu kelaparan xsangat,tapi,mulut niey selalu terasa nak makan and nak mengunyah jew keje yew almaklumlah musim hujan...nasi????malas,tknk..busan sudaa..nak makan benda yang mengarut2x jew,yang ringan2x...nasib aku xbeli stok maggi untuk kali niey..dah tknk makan benda alah tue selalu,parah menanti lak kn..so,makan laa dorset cereals yang aku beli tapi jarang makan,dah laa mahal rasa2x yew dalam rm15 lbh gak dah laa kecil jew,xbanyak sangat laa..tapi dia punya kelebihan memang super laa...cepat kenyang and best ada pelbagai jenis yang wujud di pasaran,kepada anda semua lets try it....
 Alih2x,abis jew makan maggi si abyan lak wea aku lapaq laa,jom pi makan kat luar~...padahal tadi baru jew belasah nasi,aku pun baru jew membedal maggi..pe lagi jom bd,siap jew tukar baju -yang niey part yang paling aku malas nak kena tunggu minah2x tue tukar baju..aku lagi laa rilex jew pakai baju berlenggangkan tiga-suku xberapa nak suku berseluarkan anak jeans..bapak jeans tkx dia sibuk bekerja,huhu...laju jew mobile kami menuju ke kedai yang berdekatan dgn area airport,itu dia kedai yew...nasib xramai owg laki2x,yela,segan gak aku dgn pakaian sesempoi giler2x niey..kak bagi kami nasi goreng ikan masin 3,mee tomyam 1 and air milo panas utk aku,tea panas ilaand 4 the manusia yang kebal sejuk hujan2x tetap belasah ice.....tea ice bd and abyan.Besalah kalu sesi makan xbercerita xsyok!macam2x story laa terkeluar nak2x pasal satu story pasal ustaz kite owg...si nd niey ada laa terbaca fb dia,memang sakit perut dukgelak pasal gelagat pak ustaz tue...alahai,tengok dari gaya dia pun aku dah dapat agak dia memang jenis sempoi2x...sporting gak laa~..siap makan +bayar,k malam niey makan kat luar just abis dalam rm20.30....murah2x,we like this.thanks akak makanan sedap,lain kali we all datang lagi yew,,,,,balik jew,duk layan lagu laa..lagu semua jiwang2x memang sesuai dgn keadaan hujan yang bakal membanjiri bumi Unisza xlama lagi...abis jew layan lagu sesi meluahkan perasaan +story pasal idup aku and bd...besalah,kite owg memang selalu sharing2x pengalaman  konon2x yew,,,,hahahahaha,cakap punya cakap dari pukul 1 sampai lah pukul 3.30 pagi baru aku naik ke bilik aku tingkat 4 tue..tengok2x myroomate sudah ketiduran...pe lagi xboleh niey jeles..jom tidow~..

No comments:

Post a Comment