Friday, November 26, 2010

kejadian semalam

xtau laa kenapa perasaanku begitu berdebar-debar 
rupanya ma,abah 
HELP ME!!!!!!!!
 tgk soalan ekonomi 
nak cakap susah bolehlah nak cakap senang pun xberani sangat

dah laa esei
satu soalan mak ai giler
markah paling skit 8 paling banyak 25 markah 
fuyoo,nak terjerit tengok paper ekonomi

nak tergelak pun ade
bila tengok soalan setiap no terbagi kepada dua soalan
satu senang satu susah
semua camtu

ingatkan aku sorg jew yg terasa 
cmtu,rupanya ramai..
kecut perut di buat yew
tapi,okey laa

bila keluar jew dari bilik peperiksaan
budak2x niey kecoh laa
cakap giler sungguh soalan
duk komen itu ini

aku just komen gitu2x jew
malas nak fikir sangat benda dah lepas
alih2x masa dorg duk komen2x aku terasa nak pandang belakang
alamak si dia tersenyum lebar ke arahku

siapakah itu????
cik siti hajar binti abdul rauf
our lecture of economic!!!!!!!!!!!!!!!
aku terus terdiam

mati akal di situ
hahahaha..
yela,malu lah dgn gelagat budak2x duk mengomen pasal paper tadi
nasib dorg xmengumpat
kalu xsah2x kasi potong dia punya markah
hahahaha

sabar jew  dorg tahan gelak 
dorg dah hairan kenapa aku tetiba terdiam masa 
dorg duk sedap jew komen
yela lidahku terkelu bila tengok 
senyuman manis cik hajar yg tahan gelak tengok 
gelagat student yew

macam2x ada...
harap2x semua yew okey laa
semua org pasti lulus and moga2x dpt A
aminnnn

No comments:

Post a Comment