Tuesday, November 9, 2010

knp entry kali tkx topik eak????urm,ntah laaa aku pun xtau knp...huhu
coz,aku tau kali niey memang keje aku nak mengarut jew,hehe
pagi yg indah,bangun2x solat subuh dulu yew cik kak and then pe lg 
sebagai anak dara and anak abah,ops anak ma and abah..sy sayang kamoo kedua2nya
.Okey tuan2x puan2x arini menu utama kita ialah nasi goreng merah masak daging goreng..
.give me around a few minute paling lama stgh hour lah yew..
 done!,now,lets we eat....
oyeaayyyy,sedap k cik fatin masak????????
ntah laa,bagi aku kalu tgk org makan sampai tambah 2 kali itu bermaksud????????
lu fikir laa sendiri..hehehe,
ala,mesti korg ckp setakat nasi goreng sape xblh masak!!!
oit,,ade jew yg xreti masak and  lgsg xtau pape psl harta benda kt dapur tue..
at least aku taw laa jugak wlpn jarang mencurahkan tenaga utk bagi resepi aku tue,hahaha...
udah2x mengarut ntah ke mana sik aku?
yg sebenarnya,wahai wanita sekalian alam
anda bkn xreti memasak cuma malas nak memasak 
and bg yg xtau masak,korg jgn ckp xreti laa,
cuba masak and tengok hasil yew pasti gempak..cuma antara sedap gn xsedap jew..
dari segi rupa dah ada,cewah,dah macam chef lak aku kt sini...
tp,btl kalu xpercaya cuba dulu taw...

tip cik fatin:

1)bg yg xtau masak:jgn tgu org nak ajar beli jew buku resepi kn byk..
2)reti skit2x,kasi polish gn idea sndiri, letak & cmpak jew semua yg ada jnji sedap,huhu
3)xtau pape psl msk atau pape yg berkaitan & mls:,pe nak jd??..huhu,jgn risau pakai org gaji jew laa,kcian kt laki korg taw
4)ade lg k?korg + sndiri eak..


kurg asam punya budak,huhu...kan aku dah ckp entry kali memang mengarut jew,
akibat terlebih kenyang..
sejak bila pandai breakfast??
urm,terpaksa belajar mkn..6ti,kena marah
balik u,kembali k habit yg lama jugak..
aiyok,pe nak jd?

ape nak jadi?
sampai sekarang xkahwin lagi....
(gatal)
ape nak jadi sampai sekarang xjadi2..
ape nak jadi~..
ape nak jadi???

stop it fatin!!!!
pe nak jadi????????????????
stdy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



No comments:

Post a Comment