Wednesday, November 10, 2010

sukanya

yeapyyyyy,dpt pi jalan2x kat area bandar after pi melawat my uncle kt hospital...
pe lagi,
kalu dah kuor xshopping xsah laa
 bukan cik fatin lah tue,hehehe
shopping pun benda yg mengarut jew and xbanyak pun
balik2x dah hampir pukul 10.00..pe lagi cepat2x on9 laa bukan yew nak pi stdy k pe k...
pe nak jadi gn bodek sorg niey,
kalu zaman bodek2x dulu dah lama kot aku kena rembat gn penyakut baju
taknak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kenangan manis +pahit+masin+masam semua ade
 masa tue first and last aku kena rembat gn mak aku..
.gara2x degil teramat sgt,org ckp jgn pi main bola jaring lg..
pi main jugak 
ah,mai sini ko..memang nak kena..
aduh,ma taknak ma..sakit taw,serik jugak aku dibuat yew..
sebenar yew,maka aku xmarah sgt psl main bola jaring tue,coz,dari drjah 2 aku duk join skola main bnda alah tue,n terus jd wakil skola tp,masa tue mak aku dpt tau result aku agak jatuh dari no1~>10..aiyoo,mak mana xmarah tgk anak yew duk masyuk sgt main tp,result hampeh!!ya allah dah melencong ke arah lain sudah..hehe,soe2x
xsesengaja mengimbau zaman silam.

Alahai,tibe2x terasa windu nak dgr suara seseorg lah..
aik2x,bkn si dia..tapi si bd laa..
lama menyepi dari dunia on9
 sejak2x aku balik dari unisza tkx pun nampak kelibat minah tuh,
naik hairan aku sik...
rupa2x yew,kakak dia,si zila dah selamat bersalin anak lelaki lorhhhh....
sukanya,niey terpingin nak pi tengok baby..
nak ajak sape eak???
cik suma?????????????????
jom,temankan aku pi umah cik bd
aku nak tengok baby...
xsabar2x nak tengok baby,
i like baby~..(^-^)

nak tnggu baby sendiri lambat lg....hehehe
aigaa,fatin...
pi main jauh2x dari dunia on9 sekejap pun jadi lah
pi stdy sana,,
pi main jauh2x
pi stdy jauh2x
dari semua niey

No comments:

Post a Comment