Friday, November 12, 2010

tag!!

1. ape benda paling penting dlm hidup anda?


    ~>pe yg pntg???kerjasama....huhu

    ~>of course lah,my family ye nyah!
    ~>pulus
    ~>my ring ring
    ~>my lappy
    ~>internet
   ~>fwenz

2. benda terakhir korang beli pakai duit sendiri?

     

    ~>pe eak...urm,rase2x yew baju kot,coz aku kaki shopping..



3. dimana tempat korang nak langsungkan perkahwinan dan ape tema perkahwinan korang?
     

    ~>kat umah..tema?...x tpikir lagi..ehe~pe yg pntg pink xkn miss pyer


    ~>abis kurg pun kt dewan TTI ..huhu


4. adakah korang sedang bercinta sekarang?




    ~>(^-^)


5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
     

    ~>no komen,tuttttttttttttt...
    ~>huhu,paling lama 3thn,dlu pye story lorh....

    ~> pe pyer sget soalan  niy,smsti yew sapa akhir hayat..


6. novel/buku/majalah yang terakhir korang beli?

           
     ~>dah lame kot xbeli...pe susah kt internet ade la nyah,just klik....



7. antara mak ayah korang,mane korang lebih mesra?


     ~>sy anak abah sy dri kecil smpai bile2x..huhu


             ops,anak ma jugak.....dun worry i love both of u

8. namakan orang yang betul2 korang nak jumpe dalam hidup korang

    

    ~>ntah,rmai sgt yg aku nak jupe niy...
tunang,pakwe,laki,dia,kamoo,awk......blablabla....


9. adakah korang basuh baju korang sendiri?



   ~kt ostel sendiri laa,nyah


kalu kt umah jew pkai perkhidmatan mesin bin basuh tue

10. dimanakah tempat yg betul2 korang nak pergi?


    ~>mekah
     ~>Jepun 
     ~> New Zealand
  ~>1 dunia laa kalu my hubby larat nk taja..hehe



11. pilih salah satu,peluk atau cium?

   ~>nk semua bley???gatal...



12. beritahu 3 benda tentang orang yg tag anda



     ~>cute+comel
     ~>manja lah
    ~>suka -suka gelak 




13. benda yang korang sayang sgt dlm hidup korang



      ~>my ring ring,nk call my fmly,hubby+++
      ~>my lappy 
      ~>my eyeliner...never miz pkai bnda alah niey


      ~>my pulus utk teruskan hidup +shopping


14. 5 lagu yang paling korang suke n selalu dengar
  

       ~>eye-izinkan aku pergi
       ~>eren-takkan pisah
       ~>dadali-di saat aku mencintaimu
       ~>ss501-something happen in my heart
 ~>taxi band_hujan kelmarin




15.  blogger yang dipertanggungjawabkan untuk jawab tag ini :


       ~>kt semue yg selalu terjah blog aku laa ye, nyah!

No comments:

Post a Comment