Sunday, November 7, 2010

tak tahan lagi

agak2x ye knp aku tibe2x wat entry mcm niey eak????hahahaha...dah memang tak tertahan aku nak tergelak sampai aku terpaksa cover gelak,kena pakai purdah wahai c cik suma wea~..kihkihkih,nak2x  bila dapat story psl  that i'm really don't want to know anything about them anymore!tapi,tkpe orang cakap sebagai bahan gurauan or bahan utk dijadikan lawak bagi penghujung tahun yew...hehe,kalu blh aku siap nak kasi awardz kt semua artis2x yg telah berjaya menjayakan acting setiap part yg dorg lakukan...memang perghhhhh laaa,


pepn,aku harap lepas niey dah xdengar pape lagi sal perkara mengarut cmni lagi coz,aku dah xtau nak pi cilok purdah sape lak time tue,huhuhu....kalu,nak kasi pinjam korg punya purdah pun tkpe,i like...xkesah,nak bagi terus pun tkpe,hehehe...
at least anda memahami keadaan aku yg senantiasa memang suka suka and suka gelak kuat2x...






p/s:cik suma stop it....aku dah xblh tahan niey,al-maklumlah musim bah niey~xlarat nak tahan gelak and dah xlarat nak pi masuk toilet jew 
kui3x..... 

No comments:

Post a Comment