Monday, November 1, 2010

YA ALLAH

Pe nak jadi niey wea???????????????bangun,makan tido...ulang-alik benda ayng sama jew aku tengok owg kat sini wat,,naik busan sudah tengok,coz,itu pun yang sama aku wat...cuma yang beza aku tidow lewat dari mereka semua...pe yang aku wat tengah malam xtidow2x lagi??????besa lah on9+bergayut+blog+pe lagi pun aku xtaw laa....aku memang burung hantu,suka tido lewat,nak2x kalu waktu siang aku dah tidow,memang cari penyakit laa malam dah xdapat tidow...mummyyyyyy,xtau nak stdy bila!!!!!!!!!!!!bukan xtau sebenar yew aku malas,and bukan jenis aku nak stdy awal2x...xleh la der,kalu paksa2x xmasuk watpe kan??tapi,aku jeles bila tengok kawan2x yang lain dah ramai yang start stdy..aiyoo,fatin!!!!!!!!!!!!!!layan fb jew memanjang,duk umah pun lagi laa,pepn,jom kita menikmati buah kiwi yang so sweet...i like,nak2x time dia betul2x masak lembik tue dia punya khasiat memang baguslah..nak2x untuk gurlz memang patut kita amalkan makan buah-buahan,tapi buah yang paling bagus aku cadangkan kalu nak kekalkan or tambahkan kecantikan tue makanlah kuah kiwi and avocado..nak lagi berkesan letak buah tue kat kulit muka,anda akna lihat keberkesanannyaMak ai,kalah doktor pakar nutrition lak or pakar diet..sebenarnya,tue ialah salah satu hajat aku yang xkesampaian nak amik bidang tue,tapi,pikir punya pikir sakit otak jugak nak continue benda2x alah niey,susah memang lah+nak kena result yang kaw2x punya~...tkpelah,aku kena teruskan dgn pe yang aku dah amik sekarang,degree nanti pun belum tentu aku continue bidang syariah,coz,aku dah xtertanggung nak belajar bahasa arab..nak cakap susah boleh laa tahan cuma,xpandai sangat nak cakap arab niey....memang berskola agama +amik arab,tapi nama jew skola agama arab tinggi tapi aku tengok skola tue langsung xmacam skola agama,kalah budak menengah harian biasa,pakaian xsah cakap..yang membezakan skola aku dgn skola lain just bahasa arab jew....pi kuliah pun amik jew aliran agama(bhs arab)tapi lecture tetap cakap melayu,bila nak maju eak???? ntah lah,kadang2x aku pun xtaw nak amik..huhu,just follow the way???ntah...tapi,aku ada cita2x aku tersendiri+matlamat ..walau macam manapun aku akan buat benda tue...nak taw??xleh laa,tunggu jew...akan datang,k lah aku nak pi stdy kjap+on9

p/s:xsabar nak pi esok..menemani kawan baikku ke hotel primula bagi pertandingan blog,
by da way my fwen,aku harap ko menang,xkesah lah no brp janji dapat gak something kn...

No comments:

Post a Comment