Friday, December 31, 2010

bukit keluang

lamanya aku xbukak blog niey,windu bangat sik
yela,duk kat bukit keluang beach resort hampir 5 ari sudaa
windu sama family and tuttttttttttttttttt...
huhuhu

ape yang penting ???????????
kerjesama!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahhahaha
gurau sekali-sekala,dua kali berkala kan..

pepn,boleh dikatakan best and masyuk jugak laa duk kat sini
nak2x time makan!!hehe
tkde laa,paling best kite org dapat belajar wat RP gn baik
kenal ramai bebudak unisza

ari makin ceria and menyemak pabila kucing2x tue semua datang
bebudak pemasaran
nak kenal dorg????


dorg niey memang suka menyemak dalam idup kami bertiga...
sengal betol kan??????????
nak itu ini...
kecoh betol!!!!!tapi,paling untung bawak dorg niey nak tau x???????
kalu ade makanan yang xabis tuh,cepat2xlah kasi kat dorg yerk!!!!!!!!!!
hehehehehehehe,nampak jew kurush kering tapi,mak ai kalu bab makan kalah tutttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!
nak wat camne memang tue jew  keje mereka


r,niey pic kite orang pi kat pantai bukit keluang beach resort...
cantik giler,arini nak pi lagi nak naik jambatan yang tinggi tue....
harap2x sempat laa
k lah kt sini jela aku dapat mengarut
tatatitititututu....













No comments:

Post a Comment