Friday, December 17, 2010

duit-duit

duit2x di mana ko duit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alahai,malas yew nak kuar pi cucuk duit,yela mane nak bayar bil internet yg dah 3 bulan xberbayar 
akibat  aku terlalu buzy gn exam,program lg..mane sempat nak pi bayar
mgu niey jew pun aku sempat duk tenangkan diri kat umah,b4 this buzy jew memanjang
terkejut tengok bil sampai.MAK AI,dah terover pulak bil niey
benggang btl,sape suruh bulan lepas pi kosongkan jumlah bil,mau xpelik aku tengok bil sampai tapi,jumlah yang perlu dibayar kosong...betol ke x niey??????alih2x,aku balik dari program tengok2x bil sampai RM...korg tengoklah sendiri


tetiba dah ade jumlah tertunggak,padahal 2bulan bil yg sampai dikosongkan nilai yew,cmne nak pi bayar dah kalu tkx nilai....sengal betollah dorg niey!!sape yang rajin nak tolong pi cucukkan duit utk ak??ade x???????aku malas tol niey nak kuar pi bandar..alamak yew lambat lagi laa kalu nak tunggu aku pi bayar,malas nak kuar kerapkali.

next week aku plan nak kuor gn bebudak skul smakh...sape2x nak join jom3x!!
25hb desember taw,kt kfc bandar.Alang2x kuar pe lagi keje aku,pi shopping jew laa
i like it!!!!!!!!!!!!!huhu

1 comment:

  1. eh, same la bil tenet umah kite..
    3 bulan tunggak. RM114.. haha

    ReplyDelete