Tuesday, December 14, 2010

program himpunan mahasiswa komuniti 1 malaysia

akhirnya kini ku berjaya menjejakkan kakiku ke rumah
ayat xley blah sungguh la ko fatin,huhu
macam owg duk oversea 
yg xterlalu lama xbalik ke tanah air jew


program himpunan mahasiswa komuniti 1 malaysia yg melibatkan hampir seluruh ipta/s di seluruh 
pelusuk pantai timur
di mana hampir 1000 owg pelajar yg terlibat dlm program niey bg mewakili ipta/s masing2x
program bermula pada 10-13 disember 2010



di adakan di kemaman dun kijal dan dun kemasik
lbh mengutamakan kpd program yg berbntuk ank agkt
selain terikat dgn aktiviti prgram
hbgn sesama masyarakat setempat tetap di utamakan


bg aku prgrm kali niey blh laa tahan 
tp,yg b4 this lg best kot
bg yg xpernah join mesti dah cuak nak join lg kn??
tp,bg aku no hal jew,okey pe....


nak2x ari yg k-3
rumah mak agkt aku di terjah oleh crew multimedia unisza
mse tue aku baru jew nak tido coz,mlm tue tido lewat+tlg mak agkt masak nasi dagang
alih2x,dorg dtg nak amik pic kte owg duk memasak+ciap gn interview lg lol!!!


nak jew aku ketuk kpale en.hafiz gn senduk masa syok aku masak tom yam
xtahan lg dorg ciap record lg tuh,
aku tahan jew gelak masa aku cakap
entah pe yg aku ckp pun xtau laa dah spontan,redah jew laa


pepn,aktiviti kali blh laa mengisi masa lapang
harap2x len kali more better than this lol!!!
hidup unisza
huhu

wow,besar jgk prgrm yew


bdak2x bakal berkhatan



sesi fardu ain









jgn jeles,i jew yg blh n dpt bwk mtor ye uolz...




pantai penunjuk



bbq bersama org kg titian berayung


pic wic family agkat






pic wic fmly jjk kg






pic wic my adik agkt frm unisza




alhamdulilah,smue yew berjalan dan berakhir dgn lancar....
k lah,tue jew laa yg terdaya aku nk upload pic kt program himpunan mahasiswa komuniti 1 malaysia seluruh ipta/s 
pantai timur 

No comments:

Post a Comment