Friday, January 14, 2011

benci!!!!!!!!!!!!!!!!

aduyaiiiiiii
sakit jiwa+sakit ati dgn line unisza niey,dah r tutop
pastu,bukak pun kaloh siput kot lembab nak mampus!!!!!!!!!!!!!
nak wat camne terpaksa dalam redho lah jawab yerk

dah agak lame xupdate blog kn????
faham2x jew laa dgn keadaan kt sini yerk
abis sabar dah cik fatin
cobaaaaannnnnnnnnnnnnnnn

sejak akhir2x niey macam2x hal yang berlaku dalam hidup aku
mostly yang alfa-beta laa
macam besa laa keje aku memang kaki shopping
macam2x kot dibelinya

kalu xshopping pi jalan2x
abis kelas jew kuor
stdy????????????
urm,mak niey jenis exam baru stdy..hehe

si dia lak,semakin hari semakin pelik plok
makin lame makin kerap kot mesej aku
nak buat macam mane orang buang terbiat
dah sampai seru nak kawen....hahaha,wuelkkkkkkk

assgment pun dah start berjalan
same laju jalan dgn kaki aku yang kuat berjalan
nyah tolong mak buat karangan nahu&saraf
susah lol,pe lagi jom goreng....

kali niey kursus elektif asas2x takwin
alamak,mak ter6pak dia satu kelas dgn mak laa
sebenarnya mak x6pak lgsg..
tp,kawan mak yang cakap,soe laa mak niey rabun taw..

pepn,aku harap sem niey makin maju
makin success laa
selain semakin berbahagia di samping yang tercayang
semakin1000x....laaa.....aminnnnnn



No comments:

Post a Comment