Saturday, January 22, 2011

kenangan itu indah

semalam memang syok kot lepas jew pi shopping makanan aku & bd pi laa jalan2x amik angin...pe lagi pi pantai yang berdekatan dgn umt tuh,b4 thaht kte orang singgah pi beli burger dulu utk melantak,huhu ....kebetulan ramai plok orang kali niey,nak2x budak umt..kebanyakkan budak cina yang tengah buat bbq maybe sekaligus nak celebrate raya cina sesame geng b4 balik kg kot.
cam besa laa setiap kali pi mana2x jes mesti nak kena snap pic,tapi tengah syok menikmati burger chek kamera terlupa bawak bateri!!!aiyoo,geram betollah,tapi,al-maklumlah kami niey orang yang paling rajin and memang kaki jalan,lalu pi laa masuk balik ke kampus unisza tue,...nasib pak guard xtanya pape~..
sampai jew kt pantai terus sambung makan sambil snap pic and menikmati pemandangan yang cukup indah ditemani bulan yang begitu cantik....
sedang melayan lagu jiwang karat,tiba2x aku tengok cik bd melarikan diri.....pelik niey,aku pun terpngga2x tengok keadaan bd dgn muka penuh berdebar+ketakutan,aku pun pandang laa belakang,tengok2x ade laa sorn pak cik yang saiz badannya agak besarlaa,dah laa gelap memang aku x6pak just 6pak macam lembaga hitam,aku pun bangun duk jauh sikit dari org tuh,yela takutlaa dia nak buat pape k....
rupa2xnya,pak guard umt yg tengah beroperasi..salah fahamtelah berlaku di sini,kami bukan student umt...hehe
alih2x,kawan aku niey pi laa mintak maaf kt pak cik tue,coz,tiba2x dia lari tadi
ingatkan org xsiuman tadi...huhu,maka berlaku laa perbualan lanjut
urm,rupa2xya ade banyak kes yg berlaku kt ostel umt tue,budak banyak buat hal...pepn,memang lawak laa kwn aku niey


No comments:

Post a Comment