Thursday, January 27, 2011

penat kot~..but yeppy

ya allah,alhamdulilah coz aku dah berjaya settlekan
semua jobs yang diperlukan minggu niey,al-maklumlah minggu niey semua orang sibuk dgn hal masing2x...assgmnt nasiblah aku dapat teman yang dari dulu setia dgnku
orangnya kecik molek comel lote...hanisah

penat??????????but,yepy??????
hurm,pening2x...hahahahahah
penat pi kelas yg padat tp xgiler sangat
penat melayan telatah kawan2xku
penat pi teman cik suma & exco2x rkn muda shopping
yepy~..(^-^)
yepy bila dpt layan dorg
yepy bila pi kelas blajar bab2x kawin,..GATAL!!!
yepy,bila dpt pi shopping gn cik suma

tiap2x petang pi jogging dgn cik suha fiena
tapi,minggu niey xdapat laa,
coz,aku kena pi training kt bukit besar
tkpe2x,nanti kte jogging same2x lps aku balik yew cik suha fiena

nak story something,
tp malu coz,emmmmmmmmm.....takpelaa
cik suma aku dah xtau nak ckp pe lagi nak2x bila tau yg.......
pe yg aku blh buat gelak jew...hahahhaahahahahaha

pepn,aku harap perjalanan pergi dan pulang
 kite semua akan berjalan dgn lancar
insyaallah
amin~..

No comments:

Post a Comment