Saturday, February 5, 2011

abis sudaa

sedar xsedar cuti seminggu pun dah abis
rasa kejap jew aku duk umah
yela pi program dah hampir 5 ari
duk umah yew kejap jelaa

keje nahu aku xsiap2x lg
dah laa memang aku xberapa nak suka dari zaman skola lg subjek niey
cmne laa result aku bila ade test 6ti agaknya
xtinggi pun lulus pun jadi laa

yang paling aku xsabar nak pi timbang berat badan aku 
yela,sedar2x naik kot
tapi,harap2x xsampai 50kg laa
xpernah hayat hidup aku mencecahi rekod tuh

balik unisza bermulalah xtiviti yg same
pi kelas,balik kelas pi jogging or main badminton
xpun layan lagu,on9,tidooooo
bosan yerk

test pun sedang beratur mengikut turn
cuma xtau bila jew
stdy??????????
ntah laa

hampeh laa aku nak stdy awal2x
bukan malas..tapi bila duk umah banyak kot keje kena wat
jaga anak,and lain2x tue...
besalah bibik xbergaji~..

pepn aku harap semua yew okey
semangat stdy pun akn kembali pulih dari sebelum niey
nak jadi luar besa dari besa 
maknaha di sini berubah dari bad habit to gud habit laa skit..


p/s:tlg doakan aku berjaya melepasi interview eak~..

No comments:

Post a Comment