Friday, April 8, 2011

bila mengidam

semalam lepas jew abis presentation asas takwim,aku and cik suma pi laa library...kekononnya cik suma nak cari maklumat katanya broadband dah kena potong,so,aku dgn rajinnya pi laa temankan die alang2x aku nak cari pasal muet skit..tgh2x duk on9 aku terasa nak makan something yg xade kt kafe unisza tue....pe lagi aku punn cakap kt cik suma,jom,kte pi makan spagetti...nak x??????
nak tau die ckp aku mmg suka wat keje giler,k aku mmg giler masa tue??????hahahaha...
mmg tgh mengidam,nak2x 2 ari lepas aku tgk show korea..dorg wat spagetti...sedap yerk!!!!!!!!!!!!!!!!
pe lagi terus laju jew kami menuju ke bandar area giant jew...coz,xtau sangat mane spagetti yg paling best kt sini..tkpe laa kt pizza pun jadi laa...boleh laa tahan sedap sesedap harganya laa...abis jew makan,pe lagi sesi menjamu mata...hehehe,kalu ikut ati nak jew aku beli shawl ..tapi,nyah xbawak duit yg berjuta2x kt bank tue..hehehe,so,apekan daya cuci mata jew ....kuew..kuew..kuew...nak beli3x..





me


suma

No comments:

Post a Comment