Wednesday, April 6, 2011

mengarut

melalui perjalanan hidup sebagai student macam biasa laa,pi kelas and balik kelas..tidur memang perkara yg amat wajib kepada diriku,hehe...tapi mengantok tetap mengantok!!rasanya semalam agak awal aku beradudiatas katil dalam pukul 1.30..bangun2x terus pi breakfast gn cik nisa,dah menjadi satu kewajipan kami berdua untuk kuar breakfast bersama2x.Dulu selalu dapat breakfast gn cik nisa,tapi sekarang paling kurg sekali atau dua kali jew seminggu...windu keadaan mcm dulu2x,urm...nak wat camne masing2x pun sibuk ...

xtahan giler punya mengantok,tapi nasib laa aku niey jenis yg susah nak tidur terutamanya kalu kt tempat yg wujud manusia yg lain,mahupun spesies lain nak2x kt dalam kelas.Nasib cik nisa rajin picit2x belakang tapi makin rasa nak cari bantal and zzzzzzzzzzz.....r lupa plok,mse kt kelas cik lisa tanya pasal entry yg semalam aku duk geram kt sapa????nak tau eak.....adelaa,huhuhu 
pe yg pnting org tue xwujud pun kt bumi sini...

No comments:

Post a Comment