Thursday, April 7, 2011

pecah lubang~

kadang2x aku rasa membazir masa jew.....tapi,besa laa kehidupan kt bumi unisza memang bowink
presentation dah settle tinggal test.Alamak ari ahad test ayat ahkam,tajwid,nahu....mati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!isnin muET!!!!nak kena bermain kejar2x niey..pi tang situ tang sini....letih2x kalu kurush pun okey gak niey same and maki gemuk jew..
kahwin...kahwin...kahwin
asyik benda alah niey jew yg di tanya!!!
kalu nak akap pasal benda alah niey dgn mak aku,mak ai mati kena penggal lah
tadi aku call kak long die cakap pasal nmy minachi yg balik dgn bakal hubby die...hahahhaha
yg kelakar kali niey tube2x semua mak sedara aku datang umah suspens giler ingatkan ade laa perkara yg giler2x urgent...rupa2x yew nak bahagikan  duit harta pusaka....pe lagi nyah rahsia terbongkar!!!!tidak....pe lagi kecoh r saty umah tue bila 6pak my bakal ipar ade kt umah ...pe lagi kena sakat laa....padan muka ko,minachi nasib aku tkx kalu xmesti dgn aku sekali yg kena tembak aritu.....
fuhh....pastu xpasal2x mak aku bagi warning kt aku,jangan gatal2x nak kahwin selagi minachi xkahwin...for my hubby sabar yew....reDHO aje laa.....

No comments:

Post a Comment