Thursday, May 26, 2011

aigoo!!!!!

waduh,penat but happy....coz,dah lama xpi jenguk atokku kt kg tue,alahai,kecian aku tgk die duk sorg jew..yelaa,lepas nenekku meninggal dunia tahun lepas yg tolong jaga mak& pak sedara aku yg duk sebelah umah.ma & abah plak hampir setiap minggu pi melawat atokku.Ma aku cakap dia nak amik atok and nak jaga,tp atok taknak,katanya tknk menyusahkan lagipun kt umah aku nie ade anak buah aku 3 org lagi laa pening kepala dibuatnya.Biasalah org tue lebih suka duduk umahnya sendiri.

balik jew,aku suruh abah singgah bandar jap nak pi bank in duit utk pi kemboja tue....coz,ari khamis merupakan ari last....aku sebenarnya dah lama nak pi bank in...tapi,malas nak kuor and nak pi menyemakkan otak kt bank tue,yelaa kn sekarang time org ramai dah dapat gaji..makin ramai laa duk beratur kt mesin atm.Penuh semangat aku melangkah anak tangga...pi laa serang mesin deposit cash,alangkah malangnya nasibku....HARAF MAAF MESIN NGAK AKTIF!!!!!!!!~ROSAK plok,bukan 1 yew,tapi 4 mesin nak bank in semua rosak!!!!!!!SENGAL...

Nasiblah,ade pengubat sakit atiku ini...and alasan aku nak cakap kt abah
ade fun fair!!!toing...toing...toing....hehehehe,yeyeyeyeyeyeyeahhhhhh...pe lagi,ma nak beli tue,niey....
ade lagi satu benda yg aku berkenang and suka beg convest.Takpe2x,fun fair tue akan wujud kt situ selama satu bulan...sempat r aku nak pi beli benda alah tue pakai duit sendiri,time akhir boleh dapat discount skit...
and pe yg penting nak main semua mainan kt situ...

No comments:

Post a Comment