Friday, June 17, 2011

makan lagi!!!

mak ai,kalu balik umah memang susah aku nak control makan..
.walaupun kadang2x lauk besa jew,
tapi,orang kata kalau air tangan ibu memang takkan tolak punyer!!!
duk kt u sekarang aku dah slow start nak jaga makan,diet laa konon yerk...boleh jalan k???
xtau laa next week pun cik bidi dah ajak aku jogging,harap2x boleh jadi laa kali nie
aku bukan suka sangat nak berdiet2x nie...
dulu pernah laa diet,tapi,xjadi coz,memang jenis aku kalu diet badan senang gak nak naik.
yelaa,xpernah2x berat aku sampai 50kg...
akhirnya catat rekod peribadiku kini dah sampai jua 50kg!!!!!!!
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....
dalam tempoh 6bulan aku berat naik 4kg..
Yang pelik kalu xdiet makan jew..okey plok,mantain jew~..
aigoo,mau xpening macam nie..tiap kali pi hepa,jumpa dorg mesti cakap awak makin tembam!!!
0MG...nak wat cmne nie??
akhirnya,agak bila  dorg dah jenuh  ckp cmtu...nak tau pe dorg ckp...nak wat cmne org tengah bahagia...
biarlah,asal hati senangkan....
sorg ckp tkpe jangan diet u tetap cute....
sorg lagi  plak,kalu u kawen mak ai,i plak  yang merana!!...hahahahaha...
dorg tue memang nakal dan suka melawak...
pepn,semoga dorg2x tue berbahagia dgn pasangan masing2x..dan jangan lupa doakan kebahagiaanku jugak..

No comments:

Post a Comment