Thursday, July 21, 2011

konvensyen sukan untuk semua peringkat negeri terengganu

semalam aku dapat mesej dari cik sumaiyyah...tanye nak join xkonvensyen sukan?pe lagi,aku memang xwatpe pun kt umah..lalu ku terus mesej cik suha fiena suruh ambil aku pagi nie.Kami bergerak dari umah dalam kol 7.45a.m...perghhh,semangat giler pi awal ..bak kata pok chek murah rezeki kalu wat event di pagi hari.Before pi hotel sumai kami berdua siap settlekan kerja lain sementara menunggu pok.chek,kak g and suma sampai .
Sampai2x terus chek in....ewah2x,berangan nak chek in segala laa plok..huhuhu,terus register.Wow,dapat diari yang sangat cantik dah macam orang kerja office jew aku rasa mane dgn aku berpakaian baju kurung batik...memang boleh laa berangan kerja bahagian office yew..huhuhu.
program nie sebenarnya najuran jabatan belian dan sukan and tentatif program pun agak menarik ..yelah,tajuk pun gempak "NGO SUKAN MASSA-PENYELIA BAKAT SUKAN NEGARA" & "NGO SUKAN MASSA TERBILANG"...dah laa siap boleh imbas kembali subjek sains zaman skolah dulu...mau xtercenggang bila terkeluar and ditanya pasal maklumat n istilah2x sains ..nasib laa aku nie pernah belajar tue semua boleh laa faham.
yang xkan ku lupakan bila ditanya and dipanggil yew ustazah from unisza xsalah kan kite bersukanor berkaraoke????6ti,kte dakwah orang yg salah faham tentang islam semula...hahahaha and siap ade yang cakap kami ustazah pilihan...perghhhhh,memang gelak besar laa aku dgn cik suma bila kami digelar begitu~..hehehe
mau xtergelak besar,dari segi penampilan aku sendiri memang kalu nak panggil ustazah xlayak kot...tapi,kalu kt skola aku ...ustazah yang ade memang panggil aku ustazah rock..hahaha
xkesah laa janji kita tau pe yg kite wat and ikut syariat islam

No comments:

Post a Comment