Friday, July 1, 2011

masa!!!

kini masa semakin hari semakin singkat...
debaran makin terasa pabila setiap kali aku melihat jam
 yang seolah2x menyuruh aku untuk berlari dan melakukan semua kerja pe 
yang paling penting study!!!!!!!!!!!!!!!!....
minggu nie jadual agak padat nak2x kena ganti kelas,
pahtu pi sana and sini...mood untuk stdy aku dah slow2x datang...
oyeahhhhhhhh,i like!!!
sem nie ade subjek kira2x...FARAID~...
nak cakap pening,bolehlaa tahan disebabkan dah lama xmain gn kalkulator...hehehe
dgn penuh semangat aku balik umah minggu niey siap bawak balik buku lagi nak stdy..
harap2x laa blh stdy yew...dah laaa malam esok umah aku ade wat kenduri sket...mau xsibuk
aigoo
next week lagi laa sibuk,nak kena ganti kelas lagi..car wash lagi,kuiz lagi!!!!
so,aku perlu pandai cari masa utk stdy..

No comments:

Post a Comment