Saturday, September 3, 2011

diserang!!!!


tibe-tibe telefonku berdering,and di screen tue jelas menunjukkan name en.fauzan
ish2x,agak2 ade pe call aku pagi-pagi ari nie yew????nak cakap pagi urm,hehehe dah tengahari,mase tue aku xmandi lagi baru siap kemas umah,tengok anak dara bukan bangun lewat tau,tapi duk sibuk kemas umah...wuekkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!
hahahahaha,padahal memang aku bangun lambat pun arini,
coz,penat beraya semalam sampai waktu malam pun xabis lagi...

mau xterkejut aku,bile die cakap nak datang beraya kt umah.....pe die?????
nak datang umah??????????????????
tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!
mau x kelam kabut nak mandi,nak pi iron baju lagi,nak isi kuih raye lagi...
aigoooo!!!
nie dah kali kedua en.itu buat aku terkejut walaupun x tercabut jantungku ini..yelaa,masa 2 ari last day nak abis bulan pose pun die buat aku camni gak,call last minute...
hampir setengah jam kemudian ..akhirnya,sampailah semua jejaka itu di umahku...
en.itu and da geng salah seorang skandal cik zawiyyah,iaitu kawanku sumaiyyah..hehehehe.Nasiblah ,ma n abah sempat balik umah dgn cepat kalu xaku xtau laa memang melarat kite orang duk berbual...pahtu,siap makan n beraya dgn family aku kite orang semua pi makan kenduri umah pok lan..mau x segan aku seoarang jew bunga kt situ,
bukan makin kembang makin kecut...huhuhu
yg lagi kelakar duk cakap pasal kakak aku,
awat xbilang ade kakak...aish3x,kami dah melepas,nak2 tau kakak aku tue lagi berapa hari lagi nak bertunang!!..macam2 betollah gelagat dorg..tapi mmg best kalu lepak dgn dorg suke bergurau,
jnji enjoy without ketensionan..hehe
siap2x makan n kenal fmly mereka dan mereka aku dihantar pulang oleh semua jejaka itu..hahaha,sengal sguh aku rasa.Sampai jew kt umah aku,en.itu siap turun dari van n jupe mak aku cakap:mak cik saya dah hantar anak mak cik balik nie depan tangga lagi...ahahahahahaha..
.memang tergelak besar laa dgn sikap dorg,namun,tue laa sikap yg seorang lelaki tunjulkan yew...
yew,haraP MAKLUM kpd LELAKI!!HUHU


No comments:

Post a Comment