Monday, May 21, 2012

7 JUNE 1991

ade ape dgn tarikh itu??...
knp mesti 7 june 1991 tue....
kalu nak tau ade ape dgn tarikh nie sila tujukan soalan tersebut kt ma n abah aku,huhuhu
alhamdulilah pada tanggal tersebut aku telah di selamat di lahirkan di dunia milik ALLAH  ini..
Waah,itu je nak cakap,jangan marah,hehe,saje nak cipta populariti sikit..
MA & ABAH,
sesungguhnya anakmu ini telah membesar dgn begitu baik walaupun melalui pelbagai cabaran dalam kehidupan yang banyak mendewasakan anakmu ini dgn berbekalkan semangat kembara mencari TUHAN dalam mencari cahaya ILAHI SErta mendapat taufik dan hidayahNYA.
ALHAMDULILAH,YA ALLAH...terima kasih atas segala-galanya.
Sebenarnya,kalu di ikutkan agak lambat laa lagi tarikh tue kn???
da nak masuk alam 21 tahun ko yew nyah!!!..hahaha
semalam dah ade yang start tepon2 aku tanya nak hadiah pew???
Yang jauh siap nak pOs lagi!!!
nak celebrate dgn mereka x??
k nak celebrate dgn si die???....
waah,soalan,datang berpusu-pusu kalah wartawan ye alog and teman2ku sekalian...pepn,terima kasih coZ,terlalu semangat untuk semua itu..cayuNK korang..muaHHHHHHHHHHHH...
ikutkan hati nie,rasanya dah xperlu nak sambut kot,yelaa,aku nie dah besar panjang dari segi faktor usia laaa kn??..hehehe,tapi,fizikal xbesar2 n xtinggi pun..huhu
kite tunggulah saat dan hari itu bakal tibe tengok pe yang bakal terjadi..
sesungguhnya diriku ini hanya ingin & mampu berDOA kepada iLAHI agar dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki,berbahagia di samping insan2 yang disayangi dan tersayang...dapat sambung belajar untuk meneruskan lagI kembaraKU  mencari ilmu TUHAN baik di dunia mahupun akhiratnya,AMINNNNNNNNNNNN,Insyaallah

No comments:

Post a Comment