Saturday, December 29, 2012

final exam-sem 1

alhamdulilah,penat lelah ke kelas berakhir jua,hehehe
rasa macam baru jew masuk kelas semalam,tup2x,dah nak final exam
stdy??hurm,aku cmni laa dri dulu sapa sekarang memang bukan jenis ulat buku yg akan berulat,hehe
setakat nak belek seminggu masa stdy week boleh laa,pahtu tutup buku bukak mukabuku yg wajib tue..

tapi,kali nie sekali dibebelkan and nasihat alogku,semalam lepas balik shopping,tibe2 balik bilik rasa cuak giler and xtenang hati nie...lepas jew solat isyak aku tengok jew 2 subjek killer untuk kos aku..mak aih,xley jadi nie.Slow2,bukak muka buku and lagu jiwang seperti besa peneman hatiku di kala kesepian waktu mengadap buku2.Alhamdulilah,tenang hatiku nie dapat baca,faham subjek killer tue walaupun xbanyak yang aku baca....not bad laa kn,hehe
subjek lain??lagi laa aku xbaca..hehe,sebab sakit hati dgn subjek lain langsung tkx gap..hampeh!!
yang tue,tkpe sempat nk cover...
YA ALLAH,PERMUDAHKANLAH URUSANKU..AMIN


Kpd semua,gudluck..igt jupe anda semua di pentas Anugerah dekan yew,huhu..FIGHTING!!!

No comments:

Post a Comment