Monday, May 13, 2013

makin bergaya??

assallamualaikum.wbt..
ececeh,dah mcm ustazah nk bg ceramah laa plak kn,hehe
arini pi kelas dengan keadaan yang sungguh dan teramat mengantokkan,ntah ke nape jadi begini yew??

aduyai,kalu tidoo lewat tkx la gantok pun dalam kelas...pelik tapi benar,lately,aku tido awal jew
yelaa,kol 11 xpun kol 12 dah pengsan atas katil dengan cik ted yang memenuhi katilku itu(^_*)

aduyai,selalu lari dari topic yang sebenarkan??soe2,besaa laa owg melayu kn kuat sembang jugak sekali sekala terbawak2,hahaha
MAKIN BERGAYA?????
WHAT???????!!!!!!!!!
OMG!!!!!!!!!!
ade2 jew bebudak nie,yelaa kalu nk memuji pun xyah laa nk memaksakan diri anda semua
xyah laa nak puji2 akakmu nie sowg,,tkx makne yew..saya xmakan puji tapi saya makan nasi jew,haha
mau x aku gelak kuat2,ish3x
2-3 arini aku rasa serabai giler pi kelas..muka yang xberapa ade sen minggu nie,mata sah2 memang sembab.(^._^)siap tanya,akak ade pape k...k nak kahwin???
memang nak kahwin pun...k gane teman2x,tunggu turn laa plak 
macam2 laa korang nie..
pepn ,time kasih laa kalu ikhlas puji,
kalu yang duk saje2 nk gatal mulut tue baek xyah lew,saya xkesah pun semua nie,
sesungguhnya kecantikkan hanyalah sementara diriku hanyalah insan biasaa..cewahhhhh
bubye semue
z
.
.
.
.z
.
.
.
.z
.
.
.
.z
.
.
.(-_-)

No comments:

Post a Comment