Monday, May 20, 2013

mgu yg wat2 buzy

aduyaiiii..minggu nie agak sengsara
arini presentation,konon nak berdebarmtp xsempat berdebar tbe2 nk pi present first plak tue...hehehe
presentation paling sempoi,lurve u sir .
esok lg laa presentation fully arabic yang ntah pape..harap cpt abis sengsara esk.
selasa plak,tbe2 kena berlakon u....i jadi artis laa plak kn,pelakon arab gitu tp muka mcm cina..blh ke nie???hahahaha,redah aje..
lepas tue enjoy 4 this week..

Monday, May 13, 2013

makin bergaya??

assallamualaikum.wbt..
ececeh,dah mcm ustazah nk bg ceramah laa plak kn,hehe
arini pi kelas dengan keadaan yang sungguh dan teramat mengantokkan,ntah ke nape jadi begini yew??

aduyai,kalu tidoo lewat tkx la gantok pun dalam kelas...pelik tapi benar,lately,aku tido awal jew
yelaa,kol 11 xpun kol 12 dah pengsan atas katil dengan cik ted yang memenuhi katilku itu(^_*)

aduyai,selalu lari dari topic yang sebenarkan??soe2,besaa laa owg melayu kn kuat sembang jugak sekali sekala terbawak2,hahaha
MAKIN BERGAYA?????
WHAT???????!!!!!!!!!
OMG!!!!!!!!!!
ade2 jew bebudak nie,yelaa kalu nk memuji pun xyah laa nk memaksakan diri anda semua
xyah laa nak puji2 akakmu nie sowg,,tkx makne yew..saya xmakan puji tapi saya makan nasi jew,haha
mau x aku gelak kuat2,ish3x
2-3 arini aku rasa serabai giler pi kelas..muka yang xberapa ade sen minggu nie,mata sah2 memang sembab.(^._^)siap tanya,akak ade pape k...k nak kahwin???
memang nak kahwin pun...k gane teman2x,tunggu turn laa plak 
macam2 laa korang nie..
pepn ,time kasih laa kalu ikhlas puji,
kalu yang duk saje2 nk gatal mulut tue baek xyah lew,saya xkesah pun semua nie,
sesungguhnya kecantikkan hanyalah sementara diriku hanyalah insan biasaa..cewahhhhh
bubye semue
z
.
.
.
.z
.
.
.
.z
.
.
.
.z
.
.
.(-_-)

Saturday, May 11, 2013

air..oh,air!!!!!!!!!

ya allah,berikanlah kesabaran kpd kami dgn dugaan ketiadaan air...
unisza,oh unisza...dah bertahun2 xpernah nk selesai dgn mslh air..banjir ..bla,bla,bla
nasib ade member duk blok lame buleh jugak kami bertapa and tidoo kt blok lame

next,kena prepare utk lakonan arab!!!
aduyai,ustzah kesayanganku,ade xkeje yg lagi senang nk bg kt kami????
hentam saja laa labu~..