Saturday, September 6, 2014

sem 5 sudah!!

sedar x sedar abis pun cuti 3 bulan lebihku...
lame giler sebab duk goyang kaki je duk kt umah jaga anak2 n main gn anak2.
SEmangat sem 5??
hurm,macam besaa tingkat prestasi n kualiti..kih3x
pe yang penting dalam fikiran nie dah asyik duk pikir nk praktikal kt mne padahal lg 2 sem baru dpt praktikal ,,namun,kena laa rancang awal2 sebab sekarang xsemua tempat nak amik budak praktikal nie,
kataNya wat menyemak ajer u0ls!!!
tapi aku dah plan nak praktikal kt beberapa tempat di antaranya pejabat Mb,kih2,nk kipas kuat2..
xsabar nk mghabiskan zaman bujang...ops!!!heee,zaman belajar pn xabis lg,gatal plak wase..kih3
prinsipku tetap diutamakn,belajar kasi abis xkira laaa gatal k x..beLajar dlu taw3!!!
harap2,sem 5 ni pun okey n terus okey ,so,kte pun blh enjoy(^_*)

No comments:

Post a Comment